HLEDÁME ASISTENTA/KU PRO OBCHODNÍ ODDĚLENÍ

Hledáme člověka, který od prvního okamžiku začne hledat cesty, jak vedení společnosti ušetřit spoustu času, aby se mohlo v klidu věnovat obchodní činnosti.

Hlavní činností bude podpora obchodní ředitelky a opora pro obchodní tým. Zajišťování veškeré administrativy, komunikace v rámci týmu i se zákazníky, zodpovědnost za správnost podkladů a svědomité plnění zadaných úkolů.

Běžnou náplní práce je:

  • práce s PC (MS Excel – kontingenční tabulky, MS Word, Outlook)
  • spolupráce s dodavatelem ze Švýcarska v anglickém jazyce (převážně písemnou formou)
  • podpora pro reprezentanty, kteří jsou v terénu
  • příprava reportů
  • péče o e-shop (objednávky, příprava balíčků)
  • komunikace s grafikem
  • další administrativní práce

Co od vás očekáváme?

  • Zkušenosti na obdobné pozici.
  • Pečlivost a spolehlivost.
  • Určitě se bude hodit Váš smysl pro spolupráci, řád a systém a samozřejmě organizační talent.

U nás najdete:

  • místo v přátelském týmu
  • příjemné pracovní prostředí – žádný open-space
  • možnost na sobě dále pracovat
  • firemní kurzy a vzdělávání
  • benefity společnosti (stravenky, 5 týdnů dovolené, zvýhodněné tarify na volání do mobilních sítí, notebook)
  • Pokud si Vás vybereme, můžete se těšit na rozmanitou práci. Budete mít možnost stát se oporou pro obchodní ředitelku i členy jejího týmu.

Kde budte pracovat?

  • v naší kanceláři na Novodvorské ulici v Praze 4

Jestliže splňujete výše uvedené požadavky a troufáte si posílit naše řady, pošlete nám svůj životopis na e-mail: asistentka@faveaplus.cz