Hledáme člověka, který od prvního okamžiku začne hledat cesty, jak vedení společnosti ušetřit spoustu času, aby se mohlo v klidu věnovat obchodní činnosti.
Hlavní činností bude podpora obchodní ředitelky a opora pro obchodní tým. Zajišťování veškeré administrativy, komunikace v rámci týmu i se zákazníky, zodpovědnost za správnost podkladů a svědomité plnění zadaných úkolů.
Běžnou náplní práce je:
- práce s PC (MS Excel – kontingenční tabulky, MS Word, Outlook)
- spolupráce s dodavatelem ze Švýcarska v anglickém jazyce (převážně písemnou formou)
- podpora pro reprezentanty, kteří jsou v terénu
- příprava reportů
- péče o e-shop (objednávky, příprava balíčků)
- komunikace s grafikem
- další administrativní práce
Co od vás očekáváme?
- Zkušenosti na obdobné pozici.
- Pečlivost a spolehlivost.
- Určitě se bude hodit Váš smysl pro spolupráci, řád a systém a samozřejmě organizační talent.
U nás najdete:
- místo v přátelském týmu
- příjemné pracovní prostředí – žádný open-space
- možnost na sobě dále pracovat
- firemní kurzy a vzdělávání
- benefity společnosti (stravenky, 5 týdnů dovolené, zvýhodněné tarify na volání do mobilních sítí, notebook)
- Pokud si Vás vybereme, můžete se těšit na rozmanitou práci. Budete mít možnost stát se oporou pro obchodní ředitelku i členy jejího týmu.
Kde budte pracovat?
- v naší kanceláři na Novodvorské ulici v Praze 4
Jestliže splňujete výše uvedené požadavky a troufáte si posílit naše řady, pošlete nám svůj životopis na e-mail: asistentka@faveaplus.cz